آرایشی و زیبایی

چگونه از موهای خود مراقبت کنیم

چگونه از موی سر مراقبت کنیم

نگهداری از موهای سر تقریباً آسان است اگر بدانید که چگونه از موهای خود مراقبت کنیم. مو از پروتئین ساخته شده است ، بنابراین رعایت رژیم غذایی سالم و رعایت بهداشت از قسمت های اساسی حفظ مو است. اگر می خواهید موهای زیبایی داشته باشید ، ابتدا با شستشو و تهویه مناسب آن ها شروع کنید. سپس ، روش های سالم خشک کردن و حالت دادن به موهای خود را بیاموزید. سرانجام ، برای حمایت از موهای سالم ، تغییراتی در سبک زندگی سالم ایجاد کنید. محصولات مراقبت از مو در فروشگاه اینترنتی قشم اینورا موجود است.

1_ موها را ناچیز بشویید و از شامپوی مرغوب استفاده کنید.

شستن بیش از حد مو باعث خشک شدن مو ، از بین رفتن روغنهای طبیعی آن می شود. و ممکن است به موهای شما آسیب برساند. هدف این است که موهای خود را حداکثر یک روز در میان یا فقط دو بار در هفته شامپو بزنید. ما به شما  شامپو سر XHC Xpel Hair Care Strawberry Shampoo پیشنهاد میدهیم زیرا غنی شده با توت فرنگی و پروتئین طبیعی گندم و  صاف کننده ، نرم کننده قوی موی سر است همچنین  فاقد سولفات و پارابن و به مرطوب کردن و بهبود کیفیت مو کمک میکند.

2_شامپوهایی را که حاوی سولفات یا پارابن نیستند امتحان کنید.

سولفات ها مواد شیمیایی هستند که باعث می شوند شامپوها کف شوند. پارابن ها مواد نگهدارنده ای هستند که پس از استفاده طولانی مدت باعث تحریک و مشکلات چشمی می شوند  هر دوی این مواد شیمیایی برای شما و محیط زیست سالم نیستند ، بنابراین سعی کنید از شامپوهایی با پاک کننده های طبیعی استفاده کنید. شامپویی متناسب با نوع موهای خود انتخاب کنید. فقط دنبال هر شامپوی قدیمی نباشید. سراغ شامپویی بروید که برای نوع مو شما مناسب است.

انواع معمولی شامل موارد زیر است:

موهای فر یا دارای بافت افرو احتمالاً شامپوی کم وز یا نرم کننده می خواهند که خامه ای باشد و روغن های طبیعی در آن باشد. موهای صاف یا روغنی احتمالاً برای چگونه از موهای خود مراقبت کنیم یک شامپوی ملایم می خواهند که برای شستشوی روزانه طراحی شده باشد. موهای رنگ شده یا درمان شده احتمالاً به شامپویی نیاز دارند که با عصاره ها یا اسیدهای آمینه غنی شده باشد. زیرا درمان موهای شما اساساً به آن آسیب می زند. موهای خشک احتمالاً به شامپوهایی با گلیسیرین و کلاژن برای رفع خشکی و کمک به بازگرداندن مقداری رطوبت در مو نیاز دارند.

پیشنهاد ما شامپو سر XHC Xpel Hair Care Green Tea Shampo است چونکه کاملا ارگانیک و غنی شده چای سبز حاوی کاتچین و پروتئین گندم است وباعث جلوگیری از خشکی و ریزش مو میشود . این شامپو فاقد سولفات و پارابن و مواد شیمیایی مضر بوده و نرم کننده و تمیز کننده مو نیز میباشد و از نظر پوستی آزمایش شده است

3_در استفاده از محصولات مراقبت از مو با پروتئین بیش از حد مراقب باشید.

پروتئین زیاد می تواند احساس خشکی و شکنندگی موهای شما را ایجاد کند. در حالی که پروتئین عنصر سازنده موهای سالم است ، از نرم کننده هایی که دارای ترکیبات متعادل هستند استفاده کنید. پس به راستی چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟ کرم کاندیشینر میستین اصل  Mistine aloe vera conditioner یک محصول چند کاره که پروتین بیش از حد ندارد .این محصولآبرسان موی بسیار قوی است و به ترمیم  موهای آسیب دیده کمک میکند حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و به  سلامت مو (تغذیه و تقویت مو) کمک میکند .

4_ موهای خود را ماهی یک بار با سرکه سیب بشویید.

انجام این کار به براق و تمیزتر نشان دادن موهای شما کمک می کند. به علاوه ، شوره سر را درمان می کند. مقداری ( نه زیاد ) سرکه سیب به مو زده و بعد با آب گرم ،موهای خود را بشویید. سرکه بوی شدیدی دارد اما بعد از شامپو زدن موها از بین می رود.

5_از نرم کننده ای متناسب با نوع مو ، طول و آسیب های درمانی خاص استفاده کنید.

یک قانون خوب این است که هر زمان موهای خود را با شامپو حالت می دهید. اگرچه موهای خیلی آسیب دیده یا رنگ شده احتمالاً کمی بیشتر از موهای طبیعی به مراقبت احتیاج دارند.  اگر موهایی فر ، آسیب دیده و موهای سخت و خشکی  دارید ،حتما از کرم کاندیشینر و  نرم کننده عمیق استفاده کنید.کاندیشینر میستین Mistine hairbest hair loss control موها را ضخیم و بلند کرده و بوی بسیار مطبوعی به مو می بخشد ، موها را نرم صاف و براق میکند .از پیری و سفید شدن ، ریزش و خشک شدن  موها جلوگیری میکند .

6_ از روغن مرغوب مو استفاده کنید و موهای خود را مرطوب کنید.

اگر موهایی درخشان به نرمی ابریشم می‌خواهید پیشنهاد ما برای شما سرم مو پرفکت Perfect Repair Serum با روغن بسیار غنی است. پس از استفاده از این سرم حس طراوت و سبکی را برای موهای خشک و آسیب دیده خود تجربه کنید.سرم تقویت موی پرفکت یک لایه محافظ نازک روی تارهای مو ایجاد می کند. و از موهای شما در برابر صدمات ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید و محصولات حالت دهنده مو محافظت می کند.

7_قبل از خشک شدن با استفاده از یک شانه دندانه پهن گره ها را شانه کنید.

موهای مرطوب شکننده است و به راحتی می شکند در عوض ، موهای خود را با نرم کننده آغشته کنید  و سپس آنها را با یک شانه دندانه پهن بشویید. این گره ها را برطرف می کند و موهای شما را صاف می کند بدون اینکه آسیب ببیند. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید از انگشتان خود استفاده کنید.

8_ بگذارید  موها به طور طبیعی خشک شوند.

خشک کردن در هوای آزاد برای  موهای شما سالم ترین گزینه است. ممکن است مدتی طول بکشد تا موهای شما کاملا خشک شود. اما در طولانی مدت موهای شما سالم تر می شوند. سعی کنید همیشه از سشوار استفاده نکنید و در صورت نیاز استفاده کنید. گرمای ناشی از سشوار می تواند به مو آسیب برساند.

To top