مراقبت و سلامتی

محصولات اوردینری اصل و روتین درمان آکنه و جوش

محصولات اوردینری اصل

اگر شما به زیبایی خود اهمیت می دهید، حتما تا حالا اسم محصولات برند اوردینری اصل به گوشتان خورده است. برند اوردینری، برندی کانادایی است. که سرم های فوق العاده ای برای درمان مشکلات پوستی مختلف در بازار ارائه کرده است. این محصولات با قیمت های فوق العاده، بسیار کار آمد و اثر بخش هستند.

یکی از مشکلات پوستی بسیار رایج، آکنه و جوش می باشد. آکنه و جوش به دلایل مختلف روی پوست ظاهر می شوند و امکان دارد در زمان کوتاهی از بین نروند. چنین مشکل پوستی ای می تواند به صورت جوش های سر سفید. جوش های سر سیاه، آکنه و کیست های عمیقی ظاهر شود. محصولات اوردینری اصل، راهی مقرون به صرفه برای درمان این مشکلات بدون مراجعه و پرداخت هزینه های هنگفت به پزشک می باشد. در ادامه محصولات پیشنهادی اوردینری برای درمان جوش و آکنه و زمان پیشنهادی استفاده از آن ها را خواهید دید.

محصولات اوردینری اصل

مرحله ی اول: صبح را با محصولات اوردینری اصل شروع کن

محصول مورد استفاده ی شما در مرحله ی اول باید سرم سالیسایکلیک اسید 2% اوردینری یا ماسک ضد لک سالیسیلیک اوردینری اصل Salicylic Acid 2% Masque باشد. ماده ی فعال این سرم، اسید سالیسایکلیک است که یک بتا هیدروکسی اسید (BHA) برای لایه برداری پوست می باشد. برای استفاده از این سرم کافی است قطرات سرم را به صورت مستقیم روی جوش و آکنه های خود قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید. از تماس سرم با چشم، خود داری کنید. این سرم شفافیت پوست شما را به وضوح بهبود می بخشد. برای جلوگیری از حساس شدن پوست بعد از استفاده از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید دوری کنید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

محصولات اوردینری اصل

مرحله ی دوم: محصولات اوردینری اصل خداحافظی با منافذ باز پوست

در مرحله ی دوم، از سرم نیاسینامید ۱۰% + زینک ۱% اوردینری The Ordinary استفاده کنید. این سرم منافذ باز پوست را درمان می کند. و با تولید بیش از حد چربی پوست که از دلایل مهم بروز آکنه و جوش است مبارزه می کند. برای به دست آوردن بهترین نتایج، این سرم را قبل از اعمال هر گونه کرم استفاده کنید. برای استفاده، آن را به تمام صورت خود اعمال کنید و به آرامی ماساژ دهید.

محصولات اوردینری اصل

مرحله ی سوم: عصر بخیر اوردینری

سومین محصول مورد استفاده ی شما، رتینول 1% در اسکوالن می باشد. رتینول از مواد محبوب برای درمان مشکلات پوستی است. این ماده برای کاهش لکه های پوستی و همچنین از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک پوست صورت بسیار کار آمد است. برای استفاده از این سرم، در زمان عصر یا شب. مقدار کمی از آن را بعد از استفاده از سرم های با پایه ی آب و قبل از استفاده از کرم های سنگین تر روی پوست خود اعمال کنید. همچنین حواستان باشد که از دیگر محصولات حاوی رتینول استفاده نکنید. و بدون کرم ضد آفتاب در معرض نور خورشید قرار نگیرید. در صورت داشتن پوست حساس امکان دارد در هفته های اول استفاده از این سرم پوستتان حساس تر شود. اما با گذر زمان، این مشکل از بین می رود.

Leave a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

To top