مراقبت و سلامتی

روتین پوستی اوردینری راه حل درمان جای جوش

روتین پوستی اوردینری

یکی دیگر از مشکلات پوستی که بسیاری از افراد را آزار می دهد، جوشگاه ها هستند. جوشگاه، بخشی از پوست صورت است که به خاطر دلایل مختلف اعم از مشکلات هورمونی، جای جوش و آکنه های قبلی، زخم، سوختگی یا… همواره دچار جوش های متعدد جدید می شود. این جوش ها، ریز تر و متعدد تر از جوش ها و آکنه های عادی هستند و خلاص شدن از آن ها نیز ممکن است غیر ممکن به نظر برسد.
در ادامه ی این مقاله، چهار سرم مختلف برند کانادایی اوردینری را به شما معرفی می کنیم. در صورت استفاده ی مکرر از این سرم ها و شمول روتین پوستی اوردینری در روتین پوستی تان، در زمان کوتاهی و با کم ترین هزینه می توانید از شر این جوشگاه ها خلاص شوید.

روتین پوستی اوردینری
قشم اینورا

مرحله ی اول: صبح ها

اولین سرم پیشنهادی برای درمان جوشگاه، سرم سالیسایکلیک اسید 2% اوردینری می باشد. این سرم جوش و آکنه را درمان می کند. همچنین جوشگاه ها را درمان می کند و از بروز دوباره ی آن ها جلوگیری می کند. برای استفاده از این سرم کافی است هر روز صبح آن را در محل جوشگاه اعمال کنید و به آرامی ماساژ دهید. حواستان باشد که بعد از استفاده از این سرم بدون کرم ضد آفتاب در معرض نور مستقیم خورشید به صورت طولانی مدت قرار نگیرید.

مرحله ی دوم: صبح ها

دومین سرم پیشنهادی برای شما، سرم نیاسینامید 10% + زینک 15 اوردینری است. این سرم نیز با درمان لکه های پوستی و جای جوشگاه ها، زیبایی را به پوست صورت شما باز می گرداند. این سرم را بعد از استفاده از سرم سالیسایکلیک اسید و قبل از استفاده از کرم های مختلف روتین پوستی اوردینری روی صورت اعمال کنید و آن را به آرامی ماساژ دهید.

مرحله ی سوم: عصر ها

سومین مرحله روتین پوستی اوردینری که برای درمان جوشگاه ها استفاده می کنید، سوسپانسیون آزلائیک اسید 10% اوردینری است. آزلائیک اسید، ماده ای طبیعی است در غلات تولید می شود. این ماده با خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدان، جوشگاه ها را درمان می کند. این سوسپانسیون، فرمولی چند منظوره و روشن کننده دارد. همچنین لکه های حاصل از جوشگاه را کاملا از روی صورت شما محو می کند. برای استفاده از آن کافی است این ژل را هر شب یا هر روز عصر روی صورت خود بمالید.

مرحله ی چهارم و آخر: دو بار در هفته

آخرین سرم روتین پوستی اوردینری شما باید سرم لاکتیک اسید 10% اوردینری باشد. اسید لاکتیک، یک آلفا هیدروکسی (AHA) است که با لایه برداری پوست، لکه های تیره و چین و چروک را از بین می برد. این سرم، باعث بهبود رنگ و بافت شما در حین درمان جوشگاه تان می شود. همچنین کاهش دهنده ی التهاب و حساسیت پوست می باشد. این محصول را حداکثر دو بار در هفته در روتین مراقبت پوستتان بگنجانید. برای استفاده کافی است آن را به آرامی روی پوستتان اعمال کنید و ماساژ دهید.

روتین پوستی اوردینری
هانی قشم
روتین پوستی اوردینری
قشم اینورا
To top