آرایشی و زیبایی

آرایش ملایم دخترانه تنها در ۵ دقیقه!

آرایش ملایم دخترانه تنها در ۵ دقیقه

همیشه زیبایی در سادگی خلاصه شده، از زمان های قدیم تا الان مادرهامون بهمون گفتن. ولی این یه باور پوچ و پوسیدست یا واقعیته؟ باهم در این مطلب به این حقیقت دست پیدا میکنیم. تو این مقاله میخوام بهتون آرایش ملایم دخترانه تنها در ۵ دقیقه رو یاد بدم تا همیشه و با سریع ترین حالت ممکن پوست زیبا و سالمی داشته باشید.

چه کنیم پوست شادابی داشته باشیم

گام اول و مهمترین بخش یک ظاهر زیبا و آراسته پوست شاداب و سالم است. برای داشتن پوستی شاداب از سرم آبرسان Loreal paris Hydra genus aloe vera water و محصولات مراقبت و ترمیم پوست استفاده کنید. با یک پرایمر و آبرسان شروع کنید. از کرم های آرایشی مرغوب استفاده کنید.

آرایش چشم و لب

برای داشتن آرایشی نچرال و زیبا از یک خط چشم ظریف، ریمل، رژ گونه ملایم، و در نهایت اثر هنری خود را با یک رژ لب ملایم به اتمام برسانید. به این طریق می توانید آرایش ملایم دخترانه تنها در ۵ دقیقه داشته باشید.

رنگ های مناسب آرایش دانشجویی

برای داشتن یک آرایش دخترانه روز و آرایش دانشجویی سعی کنید خیلی از رنگ های تیره استفاده نکنید. مثلا یک رژ لب صورتی روشن یا هلویی انتخاب مناسبی است. یا برای رژ گونه تنها کمی پودر رژ گونه هلویی یا آجری روشن استفاده نمایید.برای استفاده روزانه سرم ها و آبرسان های مرغوب را جایگزین کرم های آرایشی سنگین کنید. و تنها برای روزهای خاص آرایش کامل انجام دهید. این کار بسیار به سلامت پوست شما می افزاید.

One Comment “آرایش ملایم دخترانه تنها در ۵ دقیقه!”

  • سلام. برای استایل پسرونه هم مطلب بذارید. ممنون از سایت خوب و قشنگتون

    پاسخ

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

To top